Cei care lucreaza in domeniul publicitatii, gazetariei poate ca au auzit de Grupul Antalis, lider european in distributia hirtiei si a materialelor destinate ambalarii si depozitarii ei. Acum cateva zile am aflat de noua lor campanie de promovare cu ajutorul unui filmulet si a unei figurine origami. Filmuletul este produs de Wim Wenders, are 90 de secunde si in el sunt prezentate toate diviziile celor de la Antalis. Noul concept este Just ask Antalis prin care se doreste o apropiere sporita fata de nevoile clientilor, ceea ce mi se pare o idee buna. Nu stiu de ce, sau poate mi se pare mie, doar companiile venite dinafara au campanii de pomovare, simple, curate si destepte. Un exemplu il dau azi cu Antalis. Iata filmuletul in care apare noul logo roz, omuletul origami. Share this: Digg Reddit Like this: Like Be the first to like this post.
New
Promovare prin Just ask..
AbonaČi-vÄ la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
TrimiteČi un comentariu